Керівник аутсайдерської команди Формули-1 розповів, чому його команда та новий гонщик не змогли здобути свій перший подіум.


Аяо Комацу запевняє, що Хаас міг би утримати третє місце, якби не другий вимушений піт-стоп

Головний керівник Хаас Аяо Комацу впевнений, що перший подіум для команди та дебютанта Олі Бермана був цілком можливий на Гран-прі Мехіко, перш ніж події на трасі порушили плани.

У ході гонки Бермана вдалося тримати темп з суперниками. Льюїс Хемілтон і Макс Ферстаппен опинилися в програші позицій, а штраф для команди Феррарі дозволив британському гонщику зберегти своє місце. Комацу підкреслив, що команда зосередилася на прямій боротьбі зі своїми найближчими конкурентами - Заубер, Рейсінг Буллз і Вільямс.

Важливим етапом стало рішення провести другий піт-стоп одночасно з Джорджем Расселлом на 49-му колі.

"Команда Мерседес прийняла рішення змінити позиції своїх гонщиків, надіславши Расселла вперед, щоб обійти Бермена, але цей план не дав бажаного результату," - зазначає Аяо Комацу.

"Коли Антонеллі опинився під тиском з боку Оскара Піастрі, і Мерседес, і Макларен ризикнули, запросивши їх на піт. Ми мали всього одне коло, щоб вирішити: залишатися на звичній один піт-стоп, або ризикнути й перейти на два, щоб захистити наші позиції", - додає керівник Хаас.

"Ми вирішили обрати другий варіант і здійснили зупинку разом з Расселлом на 49-му колі. Коли Макс Ферстаппен скористався лише одним піт-стопом, наші шанси на подіум фактично зникли. Це був обережний, але в цілому правильний крок," - зазначає Комацу.

Він визнає, що подіум "був реально можливий", але після піт-стопів Антонеллі та Піастрі шанс утримати Ферстаппена позаду майже зник:

"Якби ніхто не вирушив на піт-стоп, ми уявляли, що Макс позаду нас. Однак у DRS-потязі з чотирьох автомобілів він навряд чи зміг би нас обійти. Але щойно зупинилися Антонеллі та Піастрі, ми залишилися лише вдвох, а потім Джордж, і в такому випадку Макс все одно зміг би нас здолати", - розповів Комацу.

"Коли я побачив, як Джордж входить у бокси, зрозумів: єдиним, з ким ми могли програти, був Макс. Це було очевидним вибором, хоча й під великою напругою. Ми зосередилися на правильних діях у даний момент, а не на фінальному результаті – третє чи четверте місце," - підкреслює він.

"Зберегти третю позицію виглядає дуже привабливо, але занадто велике прагнення може обернутися втратою всього. Пригадую, як Макс зумів обійти Шарля [Леклера]: ми відставали від Феррарі, їхня швидкість була вищою. Третє місце ми точно не втримали б, тому четверта позиція виявилася б більш безпечною та правильним вибором," - зазначає Комацу.

У підсумку, команда відзначила командну роботу. Другий піт-стоп, синхронізований з Мерседес, був найшвидшим у сезоні. Комацу підкреслив, що злагоджена робота всіх відділів дозволила Бермана закріпитися на четвертому місці та продемонструвати конкурентоспроможність Хаас.

Related posts