Феррарі та Ред Булл працюють над новими оновленнями до Гран-прі Австрії. Які саме зміни очікуються?


Дві провідні команди незабаром перейдуть до етапу з новими оновленнями.

Гран-прі Австрії може стати ключовим етапом у боротьбі за лідерство в чемпіонаті Формули-1. В топ-командах - Феррарі та Ред Булл - готують суттєві пакети оновлень, які повинні змінити баланс сил на трасі.

Феррарі планує привезти на Ред Булл Ринг оновлене аеродинамічне покриття, а вже наступного вікенду в Сільверстоуні має з'явитися нова геометрія задньої підвіски. Утім, за інформацією з італійських джерел, Скудерія розглядає варіант дострокового впровадження всього пакета вже в Австрії. Це може дати команді тактичну перевагу на трасі, де зчеплення має вирішальне значення.

У команді Ред Булл активно працюють над підготовкою до домашнього етапу, впроваджуючи ряд оновлень. Зміни стосуватимуться днища, аеродинамічних характеристик крил та внутрішніх елементів передньої підвіски. Однак, як повідомляють джерела з Мілтон-Кінз, ці вдосконалення більше орієнтовані на конфігурацію траси в Сільверстоуні і не гарантують миттєвої переваги на гонці в Австрії.

В даний момент у чемпіонаті лідирує команда Макларен, яка вирізняється своєю стабільною роботою з шинами. Модель MCL39 показує знижений рівень зносу шин, що особливо стало помітно під час останнього етапу в Канаді. Хоча результати в Монреалі були не зовсім вражаючими, універсальність автомобіля допомогла Норрису та Піастрі залишатися в боротьбі навіть у складних умовах.

Related posts