"Я можу проявити більше агресії." Пілот команди Ред Булл розкрив секрет успіху на гонці в Бельгії.


Юкі Цунода розповів про свій успішний виступ у кваліфікації на Гран-прі Бельгії.

У суботу, 26 липня, на трасі Спа-Франкоршам пройшла кваліфікація до Гран-прі Бельгії Формули-1, де пілоти команди Макларен - Ландо Норріс та Оскар Піастрі - зайняли перші два місця на стартовій решітці. Одним із найвизначніших досягнень став виступ Юкі Цуноди, який фінішував на сьомій позиції, продемонструвавши свій найкращий результат у кваліфікації з моменту переходу до команди Ред Булл на початку сезону.

На ранніх етапах сезону японський гонщик змушений був змагатися на застарілій версії свого боліда в порівнянні з напарником Максом Ферстаппеном через аварію, яка сталася на великій швидкості в Імолі. Однак перед кваліфікаційним заїздом команда впровадила нове днище на його автомобіль, що значно покращило його швидкість.

"Трохи більше зчеплення, буквально. Вже на папері видно, яка різниця між нами відбулася за останні гонки", - пояснив Цунода.

Різниця в часі кола між мною і Максом була незначною. Я відчував, що разом з інженерами ми крокуємо у правильному напрямку, щоб досягти бажаного вдосконалення.

Пілот підкреслив, що нове днище дозволяє бути сміливішим за кермом:

"Попередня версія (днище) була більш чутливою і нервовою. Варто лише трохи втратити контроль, як авто вже не може відновити стабільність. З новими компонентами можна дозволити собі більш агресивний стиль їзди."

Цунода зазначив, що його автомобіль поки що не повністю відповідає специфікаціям Ферстаппена, але не вказав, які саме елементи залишаються відмінними.

Related posts