Як пройшов Honda Indy Toronto 2025


Минулими вихідними вулиці Exhibition Place у Торонто знову стали ареною NTT IndyCar Series - провідної формульної серії Північної Америки, що щороку перетворює мегаполіс на справжню гоночну трасу. У недільній гонці 90 кіл і 1786 милі міського маршруту виграв Pato O'Ward (Arrow McLaren, Chevrolet), стартувавши з 10-го місця. Завдяки вдалому таймінгу з жовтими прапорами та трьом піт-стопам він здобув дев'яту перемогу в кар'єрі і другу за тиждень, зрізавши відрив лідера чемпіонату Alex Palou до 99 очок. На подіумі його підтримали Rinus VeeKay (Dale Coyne, Honda) і дебютант Kyffin Simpson (Chip Ganassi, Honda), для якого це перше потрапляння до трійки після старту з 13-го місця.

При зіставленні можна помітити, що IndyCar суттєво відрізняється від Формули 1: всі учасники змагаються на стандартизованому шасі Dallara, оснащеному турбованими V6. Це забезпечує більш рівні умови та робить гонки менш передбачуваними, особливо на вузьких міських трасах, таких як у Торонто.

Окрім захоплюючої головної гонки, на заході Honda Indy Toronto відбулися двохденні заїзди USF2000 і USF Pro 2000 — ключові етапи програми Road to Indy, що готує нове покоління гонщиків для IndyCar. Американський гонщик Jack Jeffers здобув перемогу в ранковому заїзді USF2000, закріпивши свої позиції на вершині чемпіонату. Тим часом італієць Alessandro de Tullio вразив усіх, вигравши USF Pro 2000, коли в останньому колі обійшов свого конкурента.

Також виступали Radical Cup North America - легкі й швидкі прототипи, які додають видовищність у програму, та Mazda MX‑5 Cup - короткі спринти на родстерах, що доповнили картину гоночного вікенду й забезпечили ще кілька видовищних і яскравих моментів на трасі.

Перед вами - добірка фотографій Кирила Димова від початку тренувань до святкування переможця. Це не просто автоспорт - це шанс побачити IndyCar зсередини.

Related posts